Studiu: Greenfield Baneasa / Evaluarea experientei de locuire II

03dec.2019 Studiu:  Greenfield Baneasa / Evaluarea experientei de locuire II

Informații pentru respondenți

De ce realizăm acest studiu ? Pentru a ne cunoaște mai bine comunitatea, pentru a avea un instrument robust pe baza căruia să obținem feedback de la rezidenți, pentru a ajuta în deciziile și inițiativele Administrației pe perioada următoare, pentru a avea informații la îndemână în potențiale discuții cu diverși furnizori de produse sau servicii.

Principalul beneficiar al datelor este Impact Developer&Contractor SA (Impact SA), care poate folosi raportul de cercetare pentru diverse obiective.

Invitațiile de participare sunt trimise de către Impact SA.

Studiul este proiectat de Quantix Marketing Consulting, în colaborare cu Impact SA. Quantix Marketing Consulting este o agenție specializată în cercetarea pieței și consultanță de marketing. Specialiștii companiei au o lungă experiență în domeniu și prezintă garanție din punct de vedere profesional pentru derularea unei astfel de cercetări.

Quantix Marketing Consulting nu va avea acces la date personale ale respondenților. În chestionar nu se solicită detalii de contact sau alte elemente de identificare. Răspunsurile vor fi strict confidențiale, în conformitate cu normele internaționale ale ESOMAR, organismul de reglementare a practicilor în cercetarea pieței. (www.esomar.org)

Datele sunt culese prin intermediul platformei Google Forms.

Rezultatele centralizate ale raportului pot fi utilizate pentru comunicarea către diverse alte părți (organizații publice sau private), în vederea dezvoltării unor programe de interes pentru comunitate.

Impact SA poate folosi extrase din cercetare pentru diverse materiale de comunicare.

Studiul poate deveni recurent în măsura în care este considerat util, ca instrument de feedback și suport de decizie.

Perioada de culegere a datelor este 04 – 15.12.2019.

Chestionarul și raportul de cercetare sunt doar în limba română.

Raportul va fi finalizat la începutul anului 2020 și ulterior va fi trimis de către Impact SA asociațiilor de proprietari și rezidenților.

Pot participa la studiu doar rezidenți ai cartierului Greenfield din Băneasa, cu vârsta peste 16 ani.

Fiecare rezident poate răspunde o singură dată la chestionar.

Durata estimată de completare chestionar: 10 minute (poate varia în funcție de răspunsurile oferite și de viteza de completare).

Completarea chestionarului este benevolă. Rugăm însă rezidenții să răspundă acestei inițiative; un număr mai mare de respondenți ne va ajuta pe toți în conturarea unei imagini mai clare a profilului comunității.

Dacă într-o gospodărie există mai mulți rezidenți, fiecare poate completa propriul chestionar, deoarece modul de viață, interesele, comportamentele și atitudinile pot diferi între membrii unei gospodării.

Pot completa online doar cei care au primit mailul. În cazul în care nu sunteți în baza de date a Impact SA, puteți să trimiteți ulterior adresa de mail către Impact SA la adresa comunicare@impactsa.ro cu subiectul „Doresc chestionar”  și vă vom trimite chestionarul.

De ce aceste întrebări din chestionar? Cu ocazia altor studii similare, s-au primit întrebări cu privire la utilitatea unor întrebări, în special cele care nu țin strict de cartier (exemplu – evaluarea unor companii și mărci). Amintim că cercetarea vizează și stilul de viață în ansamblu, în vederea dezvoltărilor pe viitor. Informații precum cele de evaluare a unor mărci sau companii pot fi utile în dezvoltarea unor parteneriate cu acestea, a unor programe special adresate rezidenților.

Pentru orice întrebare ne puteți contacta la adresa greenfield@greenfieldresidence.ro

Programează o vizionare

VideoBG Placeholder